27. marraskuuta 2014

TUPLAT MÄ



Minä täällä heipähei. Ei ollut hyvä hius- eikä naamapäivä tänään. Oli erittäin jees olla tänään töissä vaan 7 tuntia kun edellisinä päivinä ne työpäivät on lähennelly 10tuntia, huhhuh. Sitten oonki vaan hoidellu tylsiä aikuisten asioita, kun kerranki oli aikaa ja voimaa. Töissä kun kävelee sen abouttiarallaa 10km joka päivä niin on siinä aika naatti sitten. Töitä töitä töitä ja parin viikon päästä yks old bestie mun luo viikonlopun viettoon ja mun synttäreitä juhlimaan. 19v, maailman tuhrin ikä, pari uutta ryppyä ja selkäsärkyä mutteipa muuta. Johan nyt on negatiivista kaikki.
Oikeesti kaikki on jees, mä viihdyn mun kotona ja tuoksun vanijalle. En päässyt kouluun, joten saan vielä jatkaa huipputyyppien kanssa työntekoa. Onkohan jo tullut selväksi, että mä olen paljon töissä ja tykkään siitä :D Onko oikeestaan pakko opiskella jos on jo löytänyt oman alan? Ja arvatkaapas mitä teen työkseni? Mä olen muuttomies. Ja on siinä sekin plussa, että yks päivä pelastin täydellisen karvamaton mun lattialle, kun olivat heittämässä sitä roskiin.
Joopa joo, lätinät sikseen ja Jimpen kanssa pihalle. Adiooos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti